Vaaaaarmt!

Men man ska väl inte klaga. Fast ni vet på den varmaste sommardagen, när man inte kan hitta nått svalt ställe?
Så är det här, är inte det faktiskt lite jobbigt?
Jag älskar sommaren med värmen och allt annat den för med sig.
Men när man är inne och tycker det är hur varmt som helst, hur kul är det att ställa sig framför en varm spis och laga mat?
Usch.
Men idag blir det i allafall väldigt god mat! Tacos. Mumma.
Sen blir det bio. Gick inte alls bra för mig att se första x-men filmen igår, den var på spanska! haha

Idag har jag tagit caben och handlat det sista till tacosen, sen legat vid poolen några timmar.
Den har öppnat igen och det är så skönt att simma omkring där och svalka sig!
Sen har jag även fixat boende för mig och syster i LA när hon kommer, perfekt kommer det bli!


Värmen gör oss lite konstiga tror jag! (jag vill kunna kolla i kors, ska träna!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan vad skönt! Vill också ligga vid poolen och bara gassa! =/

2009-05-16 @ 11:07:17
URL: http://sofiachris.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha bra bild! :D



Ja förbannade låt! haha! :D Blir så less.



Jaha så tusan! Kommer ni att åka tillbaka sen eller kommer ni stanna i sverige?

2009-05-16 @ 15:10:18
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Malin

haha....snygggggg!!!!

2009-05-17 @ 22:02:14
Postat av: Brittmari

Snyggingar! Men Amanda får träna på ögonrörelser.

Kram //Brittmari

2009-05-18 @ 12:19:41
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0