Usch, måndag igen!

Efter att varit omgiven av människor (till stor del min älskling) så känns måndagar så ensamna. SÅ otroligt ensamna. Även fast jag är lika ensam tisdag, onsdag och fredag så är måndagar värst! Sitter kvar i sängen. har läst bloggar, kollar facebook och fått mejl av syster.. Snart ska jag gå upp, äta frukost och sen bege mig till den avstängda poolen och ligga där i några timmar! Andreas kommer hem senare än vanligt dessutom...

Men men, imorgon blir en bättre dag!
Om 7 veckor sitter jag kanske på en fik i Norrtälje, hur konstigt känns inte det?


Förstår ni hur GIGANTISKT det här trädet är?

Kommentarer
Postat av: Erica

Jädrar vilket träd! :D



Joda, man får matcha efter tapeten ;) Men vi har det så lätt också eftersom alex är målare så kan han tapetsera på en dag OM det skulle vara så att vi ledsna.

2009-05-11 @ 20:51:43
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Johanna sandh

hejje amanda! gud vad mysigt ni verkar ha det och vad mycket härliga grejjer ni gör! det ser så häftigt ut.. det är så roligt att se! du jag tänkte bara säga att jag blivit fast i böckerna om edward och bella... helt sjukt! haha känner du igen dig?



Ha det bäst! puss på dig gumman

2009-05-11 @ 20:56:35
Postat av: Anonym

haha nää Amanda, jag är faktiskt blooond ;)

Jäklar vikka trän ni har sett, verkar ha det hur mysigt som helst :)

2009-05-11 @ 22:38:47
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää, jag har faktiskt varit vitblond hela livet tills jag färgade det svart i åttan.. sen dess har jag fått utväxt :P så jag kommer ju att få utväxt nu med.. så egentligen kanske man inte kan säga att det är min "naturliga" hårfärg nu eftersom att jag måste färga mig till den. Men det här är lika som min rikktiga hårfärg var sist jag såg den :P

2009-05-12 @ 09:22:29
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0