Tisdag 5:e Maj

Vaknade 1 minut före väckarklockan. Utvilad. Hur skönt är inte det?
Så dagen har börjat riktigt bra. Klockan är 09:12 just nu och idag ska jag minsann börja träna igen!
Fötterna är inte riktigt läkta men på med plåster sen får det vara nog med dessa lata dagar!
Eller, mina dagar kommer fortsätta vara rätt lata med tanka på att jag är arbetslös i USA men nu kan jag i allafall gå på promenader och gå och träna, lite sysselsättning. Hur skönt som helst!

Igår var vi i garaget några timmar och fixade så att vi kommer kunna lyfta på bilens kaross på ramen idag eller imorgon. Så när Andreas kommer hem vid halv fem ska jag ha maten klar så att vi kan åka så fort som möjligt!
Lägger ut recept på det vi ska äta senare, det är nämligen huuuuur gott som helst!


Ta mig tillbaka till Los Angeles!
Idag eller imorgon ska jag även lägga ut mer bilder från vår resa till LA!
Nämligen bilder från Walk of fame!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0