Riktigt svalt hemma för en gångs skull..

...Trodde jag ja! Men när jag kollar på termometern så stod den på 85 (alltså ca 27grader), det är så varmt ute så det känns svalt och skönt. ILLA!

Det finns så otroligt många söta kattungar på djurhemmet just nu. Det är värkligen min last vad gäller djur, små kattungar. I tisdags fick djurhemmet in 98 katter... dem flesta avlivades såklart..
Efter fem timmar på djurhemmet parkerade jag i gamla stan och gick runt och kollade lite..

 







Nu fick ni visserligen inte se en ENDA bild från gamlastan.. Jaja, tar dem bilderna nästa gång.
Så här ser i allafall en liten del av Sacramento ut, och gångvägen längs floden..
Såg även en totalkrockad bil, några sekunder efter krocken. Vilken tid polis och ambulans tog på sig!


STORA sköldpaddor.

Nu äter jag avttenmelon och snart så ska jag laga mat. Potatismos, fiskpinnar och ärtor.
Hatar att laga mat på sommaren, alldeles för varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0