Nudlar till lunch

Tänkte gå ut vid 2 och sola. Blev hungrig.. inser att ALLT är odiskat.
Skrubbar ur en kastrull och kokar nudlar. Diskar en tallrik, gaffel och sked.
Hur tråkigt är det inte när det händer? när INGET är rent. USCH..
Så snart blir det solen för mig. Och snart kommer älsk hem, jag längtar.

Jag tänkte som sagt åka till gallerian. Men solen kom fram igen.
Jag hatar att vara ensam, hur kul är det att sola själv? Ingen att prata med och nu har jag inte ens en bok att läsa. Får nog köpa en nu. har ju läst ut hela twilight sagan, jag rekommenderar den STARKT!
Vem tycker det är roligt att gå runt ensam i en galleria? INTE jag, jag vill prata och reflektera över kläderna med någon.
Malin, kom hit nu!! Jag är sällskapssjuk!
Jaja, 2 timmar ensamhet kvar.. denna dag!
Nu ska jag äta, MUMS!



Nu har jag suttit framför datorn och läst alldeles för många bloggar. Ögonen svider.
Det är nog bland det första jag ska göra när jag kommer hem.. Leta upp mina glasögon ur alla flyttlådor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin bild gumman :)

2009-05-14 @ 09:18:15
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Malin

shit vilket häftigt landskap...

2009-05-14 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0