När jag vaknar imorgon är det fredag...

Idag var det  säsongsavslutning för Grey´s anatomi. Vi somnade vid 7 men hade väckarklockan på lite över åtta. Dessvärre vaknade ingen av oss,  jag vaknade vid 10. Skit också, missade alltså avslutningen och Andreas missade pluggtiden. Men han får nog alla rätt på provet ändå!

Tänkte försöka sova nu, men tror det kan bli svårt.
Ska nog kolla på första X-men filmen eftersom vi ska gå på bio och se Wolverine de närmaste dagarna!
Vad har ni för fredagsplaner?


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja hon är ett litet stjärnskott! :D Vi har haft tur som har en sån glad dotter!



Du, hur länge blir ni i Californien?

2009-05-15 @ 12:42:22
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyyyygging! :D nej men du vet, det var en kväll med bara allmänt kaos.. vad ska man säga, svårt att förklara. men jag lever och är glad, om du vore hemma skulle jag kunna förklara.. är lättare att ta det sen :) Härligt att ni har så varmt, du får dubbel så lång sommar som oss andra nu. Looovely! Pusspuss :)

2009-05-17 @ 15:45:00
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Malin

du är vacker.

2009-05-17 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0