Memorial day

Idag är det memorial day här i Amerika. Så Andreas är hemma, jippie!
Gårdagen var kalaskul. Vi åkte hem till Travis och Sarah vid 9, Andreas och Travis åkte och hämtade en bildel på skroten medan jag hjälpte Sarah med handling och fixning. klockan 2 var det överrasknings-födelsedagsfirande för Travis sm fyllde 28! Vid 6 tiden åkte vi hem till dem och satt kvar där hela kvällen ett gäng och drack, pratade och spelade spel.
En riktigt rolig kväll och bilder kommer senare idag eller imorgon, vi är jätte trötta här hemma!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart är du hemma pumsan! Kan knappt vänta :D

2009-05-25 @ 23:16:29
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, jag kommer snart och då ska jag krama dig så länge. du har koll på när jag ska komma nu va?

2009-05-26 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0