Just one of those days!

Inatt drömde jag en helt underbar och så otroligt verklig dröm.
Jag drömde att jag och Andreas var hemma och umgicks med våra nära och kära!
Så idag är en skit dag. Efter att ha vaknat upp helt ensam och inse att det är MÅNDAG, så är jag inte alls glad idag.
Känner mig vädligt ensam och vill bara att Andreas ska komma hem! 5 dagar kvar tills jag får umgås med min älskling...
Och faktiskt bara mindre än 8 veckor kvar tills jag får träffa min familj och mina vänner! Jag längtar så mycket efter er alla!

Nu ska jag fortsätta mitt ensamna liv till det är dags att börja med middagen innan Andreas kommer hem!
Här är det skit väder idag igen.. vilket gör allt lite värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0