Inget slår väl ändå H&M?

Vid elva åkte jag till garaget och pussade på min älskling!
Sen vidare till Roseville för att shoppa lite baströjor på H&M, jag vet, det kan verka tråkigt att handla där när jag ändå är i USA. Men H&M är ändå bäst på baskläder!



Kom hem med tre söta tröjor (hade kunnat köpt många fler). Jag hittade även en bikini som jag blev käääär i. Men kön till provrummet var så lång så jag orkade inte! Tar det en annan dag..

Efter det åkte jag tillbaka till garaget, sen vidare och hämtade M A S S O R med bildelar till chevan. Den kommer bli fin!

Åkte och handlade och nu har jag precis stoppat in rotfrukterna i ugnen (sötpotatis, potatis och morot), gjort vitlökssmör och en god sallad. Snart ska jag steka lövbiffen. Jag har även tvättat, så när Andreas kommer hem snart ska han få hämta den. Hihi.

Imorgon är det en lika fullspäckad dag. Travis fyller år så det blir överrasknings BBQ i en park. Mysigt!

Nu ska jag ta och göra mig en vattenmelonsdrink, mumma!
Ha en underbar söndag och hoppas att ni får lite värme där hemma! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta! Jag vill också shoppa! =)

2009-05-24 @ 08:11:29
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0