Idag tänkte jag ta en sovmorgon

Tänkte att jag skulle ta en sovmorgon idag till klockan tio. Så att jag skulle vara riktigt utvilad idag. Men nej, vaknade vid halv nio och började tänkte på allt jag ska förbereda idag. För idag är det äntligen dagen jag längtat efter i 3 veckor.
Jag som aldrig brukar kunna hålla såntna här roliga överraskningar hemliga, det är ju så roligt att se reaktionen! Men Andreas anar ingenting. Mer än så kan jag tyvärr inte berätta, hihi! Så nu är jag ganska pigg och har fjärilar i magen! Dags att sätta fart på den här lördagen!

Igår gjorde jag en skinka och ost sallad sen åkte vi till "stranden" här i Sacramento.
Riktigt mysigt att titta på alla båtar, vattenskotrar och vi såg tom några sjölejon. Hur coolt är inte det?
Igår var det molnigt efter 4, men varmt och skönt ändå.
Fats när vi stod vi vattnet och såg vågorna och kände den kalla vinden. Så kollade vi på varandra och sa "känns exakt som att stå vid vattnet i Sverige så fort solen gått i moln". Så vi får se, kanske kommer frysa rejält när vi kommer hem!





Nu ringer väckarklockan så nu ska jag upp och äta frukost!
Ha en underbar lördag, det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0