Idag har jag shoppat killkläder


Eftersom Andreas gick i skolan även idag så passade jag på att åka ner till gallerian och leta lite nya kläder till honom. Letade efter t-shirtar och kalsonger. Kom hem med 4 tröjor. Han är så fin min pojk!

Det var faktiskt roligt att shoppa åt någon annan. Hatar att leta kläder till mig när jag inte har nån kompis med mig som smakråd. Så min garderob ska fyllas på när min syster Malin kommer om en månad! =)

Imorgon ska vi upp kvart i 5 för att åka till ett swapmeet och leta en list till Andreas bil.
Den är omöjlig att hitta, men jag har en fusklapp som jag ska springa runt med, haha!
Önska oss lycka till!

Nu blir det jordgubbar, vindruvor och ostbågar framför tv:n för att varva ner lite. Sen sova!
Har ni haft en bra lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0