Hotflashes!

Nu är jag äntliiigen hemma. Har varit med hundarna mellan 10-halv 4.
Umgåtts med söta hundvalpar, mjuka och gosiga.
Sen fick jag skjuts till starbucks och promenerade till Andreas skola.
Därifrån åkte vi och köpte ny gas till svetsen...
Tillbaks till djurhemmet eftersom jag glömde jackan.
Hälsade på söta kattungar. Andreas blev kär <3

Nu lagar älsklingen middag, det blir nudlar. Andreas specialitet!
Just det, glömde jag nämna att jag mår PISS! Varmt - kallt - varmt -kallt. HELA TIDEN!
Kallsvettas, orkar inte stå upp - jag vill INTE bli sjuk igen!
Andreas är min ängel på riktigt! Jag mår tom bättre så fort han är nära!


Såhär gör jag när jag är uttråkad i en bil och har en kamera i handen, någon som känner igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0