Fredag 8 Maj

Igår ringde jag Andreas vid kvart i nio och frågade när han skulle komma hem.
Till svar fick jag: Jag städar undan precis. "okej, då ses vi snart" svarade jag och sen la vi på!
10 sekunder senare hör jag att någon låser upp ytterdörren, självklart var det Andreas. Luring!
Men sig hade han 3 fina röda rosor! Min man är underbar!
Kameran ligger i bilen så bild kanske kommer senare!

Jag kom nyss in från en morgonpromenad och nu sitter jag och äter Kellogg's Red berries.
Idag har jag en del att göra, jag ska:
-Tvätta
-Städa undan lite samt diska
-Vika tvätten
-Åka och handla
-Packa

Sen vill jag gärna hinna träna och sola också!
Detta ska jag göra innan halv fem så nu har jag inte tid att sitta här!

Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag startat veckansblogg igen. Vill du bli veckansblogg? Kommentera då i inlägget "You".



Lycka till!

2009-05-08 @ 23:46:04
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/you.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0