Fredag 1 Maj

Det är inte alls fint väder här idag! Regnigt och kallt! USCH..
Så idag blir det till att stanna inne för min del! Om det inte klarnar upp såklart.
Hade hoppats på att få prata med Diana eller Sofia för att höra om deras valborg, men dem är inte online inte.
Och inte har dem skrivit någon update på bloggen heller :( Tråkigt..
Idag blir det städning för min del. Roligt roligt!!
Imorgon går Andreas i skolan så det blir en lugn kväll också, kommer förmodligen tillbringas i garaget!
Hoppas era fredagsplaner ser bättre ut än mina gör!


Jag vill vara i Frankrike med Sofflan, sola och äte kaffeglass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, snuttan det vill jag med som bara den!!!

p.s Har inget internet i lgh ännu, men snart!

2009-05-02 @ 17:12:22
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0