..

Just nu väntar jag på att gossip girl ska laddas klart.. Ibland går det bra sakta här..
Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Val och Jamie hämtade upp mig vid 4, sen åkte vi och kollade i lite secondhand affärer (min svärmor har 50-tals fest en vecka efter vi kommer hem), jag behöver nämligen hitta en klänning och nånting till Andreas från 50-talet. Hittade inget idag dock. Men däremot hittade jag en jätte snygg skinnkjol, hög i midjan och lagom kort. Skulle det passa på mig tro? Ska nog åka tillbaka dit imorgon..

Efter det åkte vi och åt pizza, jätte god med tunn botten. Äntligen, mums!
Och efter det åkte jag till Andreas i garaget. Han packade ur grejerna som vi hämtade i Chico igår, och det saknades 6 lister. Klant! Glömma så viktiga saker. Så snäll som jag är ska jag på roadtrip imorgon när Andreas går i skolan. Jag åker ensam fem timmar för att hämta lister till en bil (huh!?!)..

En annan bra sak idag var att jag pratade med både Sofia och Diana, lycka.
Saknar er galet mycket, men som sagt, mindre än 6 veckor kvar!



Nu blir det gossip girl sen sova..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild!!! =) Den vill jag ha!

2009-05-19 @ 18:41:56
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0