Äntligen har jag den i min ägo!

Denna har jag gått och tänkt och längtat efter sen sist jag var i Roseville, alltså förre fredagen tror jag?
Nu är den min, den här ska jag glassa runt i på stranden i sommar:



Dagen har varit bra, fast oerhört varm!
Så efter en hel dag med hundarna och massor med valpar så är jag slut!
Min kära syster Malin ringde även, jag har pratat med Sofia och fått mejl från både mamma, pappa och Andreas syster Veronica, en mycket bra dag med andra ord!
Kvällen blir väldigt lugn, lite slappt tittande på tv för min del och plugg för älsklingen.
Imorgon är det helg, härligt! Dessvärre går Andreas i skolan på lördag.. Men imorgon kväll har jag lite planer så det kommer bli en riktigt bra helg.

Andreas kom nyss ut från badrummet och sa "gör du något bus? Det är alldeles för tyst här". Ha! Vad tror han om mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0