90-TALET; MUSIKHISTORIENS VÄRSTA ÅRTIONDE?

Jag har funderat på en sak. 90-talet måste ju ha kommit med historiens värsta låtar.
Visst, jag ÄLSKADE dessa när jag var liten, precis som de flesta andra tjejer i min ålder kan jag tänka mig?
Men herregud så dåliga dem är, jag fick mig i allafall ett gott skratt när jag lyssnade på dem "gamla goda" hitsen!

LEILA K- ELECTRIC


CARTOONS - DOO DAH


AQUA - BARBIE GIRL


EIFFEL 65 - BLUE (DA BA DEE)


DR BOMBAY - CALCUTTA


Hahaha, ja listan kan bli väldigt lång. Det där var några av mina favoriter! Haha.
Sen finns ju självklart pop-idolerna som man hade;


BRITNEY SPEARS - BABY ONE MORE TIME

CHRISTINA AGUILERA - GENIE IN A BOTTLE

ACE OF BASE - ALL THAT SHE WANTS
 

SPICE GIRLS - WANNABE


BACKSTREET BOYS - I WANT IT THAT WAY


FIVE - EVERYBODY GET UP
 

N*SYNC - BYE, BYE, BYE


Så, vad tycker ni. Var 90-talet musikhistoriens värsta årtionde?
Kommer så väl ihåg när jag och min syster brukade mima till Leila K! Haha!
Vilka var era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja! Men visst har man minnen till dom här låtarna! :D



Jag fixar allt i ett program som heter Picasa. Man laddar hem den från hemsidan med samma namn. Gratis! :) Man gör collage etc! :D

2009-05-01 @ 11:37:18
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: pappa

håller fullständigt med!!!

2009-05-01 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0