21:15

Hej, har ni haft en bra lördag?


Nu sitter vi och väntar på att Jesse ska bli klar så vi kan hämta upp honom och sedan åka vidare till Travis och Sarah.
Blir en lugn kväll, vin, spel och prat. Trevligt trevligt.

Idag har vi varit och kollat på bilutställning och äntligen träffat den svenska läraren Lasse.
Kändes jätte konstigt att prata med någon på svenska, är inte det underligt, med tanke på att vi pratar svenska hemma hela tiden? haha..
Det har varit lite under 40 grader i skuggan idag så efter utställningen åkte vi till sjön med Travis och Sarah och badade, kallt i vattnet med oj så skönt!
Imorgon ska det bli över 40 grader, vi ska till Chico och hämta bildelar först på morgonen, sen förmodligen bada igen!

Kommentarer
Postat av: Janina

I femte klass, ja typ. Vi var på klassresa till Göteborg.. Kommer du ihåg vad jag fick av dig då? Daddy DJ singeln.. :D Haha nu har den kommit tillbaka och går förfullt på min dator.. :P Å då tänker jag på dig..

Vad har Andreas gjort med håret, Blitt blond?

2009-05-17 @ 11:29:52
URL: http://petitsuedois.blogg.se/
Postat av: Brittmari

Hej mina kära barn! Längtar så efter er när jag ser er. Jättefin bild. Kram Mamsen

PS Veronicas katt har fått kattungar, 3 st långhåriga!

2009-05-18 @ 12:18:11
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0