Wonderful Day

Såhär har jag spenderat min dag, Underbart!




Det som dock är lite tråkigt med solen här är att helt plötsligt kan det kännas som att solen gått i moln, man kollar upp och inte ett moln syns på hela himlen.
Och på sommaren kan solen skina hela dagen men känns ändå inte först efter 12.
Vad beror detta på då? Jo SMOG.. och för första gången som den infördes i Sverige är jag tacksam för trängselskatten.
Såhär vill ni inte ha - tro mig!
Storstäderna här har så mycket trafik och just Sacramento är en riktig arbetsstad!
Så det ligger helt enkelt ett moln av avgaser och dimma över staden, och solen kan inte tränga igenom först den är som starkast under dagen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch! Det låter ju hemsk, så vill vi verkligen inte ha det! Önskar jag var där med dig nu! =) Saknar dig gumms!

2009-03-19 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0