Varför måste man ha en rubrik?

Nu har jag precis duschat efter att ha legat några timmar vid poolen.
Bränt hela ryggen såklart! Haha, inte förvånad inte...
Solskyddfaktor ska inhandlas idag när älsklingen kommer hem.
Sen ikväll blir det grillfest, Shit så roligt det ska bli :D


Lovade även lite mer bilder från gårdagen så här kommer några:
Klicka på bilderna för att se dem större











Det går nog inte att beskriva känslan hur glad jag blev igår.
Att få träffa en tjejkompis en heldag, tack Johanna!
Ni är saknade där hemma ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh, snuttan blir alldeles tårögd när jag läser om din "dejt" med Jojo! Önskar att jag hade kunnat trycka ner mig själv i jojos väska för att få träffa dig! =) Saknar dig sååååå just nu!!

2009-03-21 @ 19:11:37
Postat av: Anna

Hej, va härligt ni ser ut att ha haft, jag vill också!:(

Emil och jag har köpt lägenhet vid domherren, du får komma och hälsa på sen när du kommer hem! :)

2009-03-26 @ 10:24:23
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejje Raring!

det var verkligen super mysigt att träffa dig i SF! det måste vi göra mer när du kommit hem sedan, hoppas ni hade det underbart i LA, vi kom hem gyllenbruna och fräscha efter det sköna vädret där :)

2009-03-30 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0