Summer Lovin

Jag ahde legat vid poolen ungefär en timme när Andreas kom hem. Då tog vi bilen till macken, tanka. Sen vidare till starbucks och Andreas skola. Där pratade vi med Brad om att låna en cykel till imorgon, självklart fick vi det!
Vi ville se om Stretch var där också, han har skaffat valp, men jag får se den en annan dag.
Sen åkte vi till Rex och hälsade på och kollade på hans bilbygge. ja, vad ska man säga, haha. Skroten nästa enligt mig, men så tycker jag ju oftast när dem är i början stadiet. Vi pratade även lite om LA, vi åker dit den 27:e, Can´t wait!!
Sen handlade vi gott till ikväll och hyrde film, nu lagar vi pannkakor.
Imorgon bär det av till San Francisco över dagen! =)
Idag ahr det varit riktigt varmt, tänk er den varmaste sommardagen hemma. Nästan. Jag älskar det!
Ibland är livet bra underbart! Här bjuder jag på lite bilder från dagen:










Jag saknar svenska ostbågar!
Får hoppas att dessa duger så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0