St Patrick's Day

Usch, det där var en mycket dålig idé av mig.
Efter en timme mådde jag inte alls bra, fick två adwil av Val och mådde sedan lite bättre.
Hon erbjöd att skjutsa hem mig men jag tog ju inga nycklar med mig!?!
Så vid halv fyra åkte vi till Andreas skola, så väntade jag på honom där i 10 minuter.
Lekte med Stretch's hundvalp under tiden.

Idag är det St Patricks Day, alltså grönt överallt.
Folk har gröna hattar, örhängen, kläder, ja alla har nånting grönt på sig!
Val visste inte riktigt vad dagen stod för, trodde det mest var för att hedra Irländarna och en ursäkt till att dricka öl.
Vi är bjudna på en fest ikväll men med tanke på hur jag mår så stannar vi hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0