Sov alldeles för gott inatt

Igår när Andreas kom hem vi 4 åkte vi till gallerian i Roseville, ca 25 miles bort. Jag ville till HM och kolla efter leopardbikinin jag så gärna vill ha! Självklart hade dem packat upp toppen men inte hittat trosorna än. Så blir en till vända dit på torsdag, tur att bensinen är så billig!

Senare på kvällen badade vi ute i den varma jacuzzin, mycket skönt. Och man somnar så gott sen. Jag hade dessutom tränat så sov riktigt gott inatt. Dock alldeles för gott. Skulle upp vid 9 och åka till djurhemmet, istället vaknar jag vid halv 12, mobilen var helt död och hade därför inte ringt. Eftersom det regnar så åker jag inte dit idag, hur kul är det att cykla i regn? Nej, inte alls! Så får bli imorgon om det har slutat regna, men ser inte så ut tyvärr!

Så idag ska jag istället ägna tiden åt att försöka skriva ett CV, och gå och träna!




Lite bilder från i lördags. Bowlinghallen hade väldigt bra musik, förutom mot slutet, då spelades bla Ace of Bace! Haha


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ace of base är ju en klassiker ;P

2009-03-04 @ 12:44:03
URL: http://carolinebohman.blogg.se/
Postat av: Amanda-livet i Kalifornien

Haha, jo självklart. Men när man först hör alla bra låtar från idag så passar den inte riktigt in :P haha.

2009-03-04 @ 21:06:46
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0