Onda cirkeln

Jag har verkligen hamnat i en ond cirkel, kommer inte jag upp tidigt på måndagen så är resten av veckan körd.
Som nu tex, jag är hur pigg som helst även fast klockan är 00:10, enbart för att jag sov till halv tolv imorse.
Mobilen var död så ingen väckarklocka ringde.
Imorgon bitti står den på 09.00, alltså börjar timmarna för sömn att minska.

Ja, denna onda cirkel, vad gör man?

Har kollar på fem avsnitt av Californication sen Andreas somnade.
 Men ska nog fylla på vatenflaskan, gå och kissa och kolla på ett avsnitt till.
Sen SKA jag sova, oavsett om jag är trött eller inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh just det, de glömde jag ju att skriva :P ehh, vi skulle kolla på tyg till båtdynorna så d eva inte så jätte spännande :P hedrande dock att jag får va me o bestämma! haha.. jo jag vet, jag gör alltid så mycket grejer på kvällarna, träningar o grejer du vet.. men ikväll efter halv åtta då? :)

kraam

2009-03-04 @ 09:47:41
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa grymt gott! fast jag började inte äta det förrän jag läste om det på din blogg :P



Mm, himla söt va han igår. tihii :)



Nej, de går åt helvete me jobben just nu.. va är det du har kommit på för jobb till sommaren då? :D

2009-03-05 @ 10:39:15
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: ja eller hur. finns ju så mkt mer att lägga skattepengarna på. ist för att betala nå jävla bröllop.

2009-03-05 @ 19:55:53
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja den var helt ok lite seg ;P

Vad glad jag blir att du tycker det, känns ovant var inte igår jag var brunett :) Jag ska till Norrtälje i maj sen får jag se hur det blir med sommaren. Borde ju komma en vecka iaf men inte nått bestämt. Vilket datum skulle du komma tillbaka, får ju isf komma efter det! Vi måste ses. Får se hur det blir med att komma till dig, vore ju jättekul! Saknar dig gumman, puss

2009-03-05 @ 21:26:14
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0