Obsessed

Okej, nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
Har precis läst ut min Twilight bok (mamma och pappa den är 500 sidor lång, så med tanke på min läs-bakgrund borde ni vara väldigt stolta =) ), och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har tjuvläst lite på andra boken men ska inte köpa den först imorgon. Och det spännande kapitlet gjorde mig inte direkt tröttare.
Alltså, jag kan inte sluta tänka på Twilight serien och nu är klockan halv 3 på natten här hemma.
Herregud, har aldrig varit såhär besatt av något. Har sett filmen minst fem gånger, ändå vill jag se den igen. varje gång hoppas jag ju på att den ska fortsätta, eller att en scen jag saknar ska finnas med, hur dumt är inte det?
Åh jag läängtar tills New moon kommer på bio. Och tills imorgon då jag har boken i min hand!

Ska försöka sova igen, även fast mina ögon inte kunde vara mer vakna.
Ska upp om 3 timmar och överraska Andreas med våfflor. Det är ju våffeldagen idag =)
Hoppas bara att jag kommer upp nu...

Dessutom har jag ingen som helst blogglust just nu!
Men imorgon ska jag iaf visa mina kläder som jag köpte i San francisco förra veckan.

Och ni, på fredag drar vi till LA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0