Ny vecka - fortfarande sjuk

Jag hade planerat att börja träna idag oavsett hur jag mådde. Men med rinnande näsa och dunkande huvud låter det inte så lockande.. skit! Jag som vill, har faktiskt kommit in i det där nu!

Men men.. jag måste se till att bli frisk till helgen. På fredag morgon bär det ju nämligen av till LA. Shit så kul det ska bli! Vi får bo hemma hos en av Andreas klasskamrater, så det ska bli extra kul. Billig dessutom :)
VI kommer ju få se hur en amerikansk familj lever och bor sen har vi vår personliga guide, kan det bli bättre?

Så den här veckan blir lugn för min del, mår jag såhär imorgon så får jag hoppa över djurhemmet också. Satsta på att friskna till så jag kan åka dit på torsdag istället.

Solen skiner iaf! I helgen var det regn, ja tom hegel, så skönt att se solen när man kollar ut genom fönstret.
Jag har fortfarande ont i ryggen och baksidan av benen, brände mig rejält i fredags. Men imorgon bör jag kunna sola ett tag =)

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag var tvungen att göra något nytt :D Det stod nybliven mamma och det är jag ju inte längre ^^

2009-03-24 @ 10:59:11
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vilken toppen idé!! Tack så jätte mycket!

2009-03-24 @ 10:59:44
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gumman! Har nå kul att berätta! =D

Va kul med LA btw, ska ni träffa jojo o mangan där med? Saknar dig! Du, jag behöver dina mått snart oxå ;) pussen

2009-03-24 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0