Kvällste

Nu ahr jag sattit mig ner i soffan med en kopp te, vindruvor och torkade aprikoser.
Snart börjar Grey's Anatomi, Älskart!

Idag har jag varit på djurhemmet hela dagen, gått ut med hundarna i solen en hel dag. Rätt schysst jobb faktiskt. Jag trivs jätte bra men är helt slut efter 6 timmar. Det blir självklart roligare när man är där med nån som man trivs med, Jamie och Val är där varje torsdag precis som jag, vi kommer bra överens.

Igår bokade jag hotellrum i Lake tahoe. Vi åker dit efter min sista hundkurs på lördag. Vi åker härifrån klockan 10 ungefär och det tar 2 timmar att komma fram. Vad konstigt det kommer kännas att först vara i värmen och solen för att två timmar senare vara i kyla och snö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0