Johanna

Jag somnade i två timmar sen lagade Andreas middag till mig, sweet <3. Jag mår lite bättre men fortfarande väldigt täppt och ont i halsen.

Johanna ringde sen, treeevligt! Hon är i San Francisco på semester så vi ska försöka träffas nu när vi är så nära. Problemet är bara det här med bussar. Jag sökte men hittade ingen direkt, men ska fortsätta. Hittade tåg för 500 kr, känns inte som det finns i min budget. Andreas ska ringa polisen coh kolla upp provisoriskt körkort, kanske får ta bilen dit =/ 

Jojo kommer även att vara i LA när vi är där, så annars får vi ses då, för se, det ska vi!


Väldigt roligt att du ringde gumman!

Nu har älskling gjort te till mig, så det ska jag göra nu - dricka te!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men buhuu. jag vill ju också träffa dig! Damn va snygga ni va där, mina pinglor :)

2009-03-18 @ 11:06:59
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0