He's just not that into you




Vi åt middag på IKEA först, Swedish meatballs med gräddsås och lingonsylt, mumma!


Vi köpte lite bio-godis och en flaska vatten. En flaska vatten inne på bio här kostar $4, och det är det inte värt!


Vi gick till bokhandeln bredvid och köpte Twilight boken.
Så nu har jag något att göra under mina dagar vid poolen!


Sen var det dags för bio!


Älskling ville posa lite snyggt inför kameran ;)

Filmen vi såg var He's just not that into you



Den var riktigt rolig. En skön film som verkligen beskriver hur dejtinglivet är på ett kul sätt.
Gå och se den! I Sverige heter den "dumpa honom" vilket inte stämmer in på filmen alls enligt mig.
Ni förstår vad jag menar efter filmens första 5 minuter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att du frågade va jag skulle plugga för ett tag sedan? Glömde svara :P men de är min förbannade matte jag ska ta tag i. äntligen :D

2009-03-17 @ 11:47:34
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0