Grease Lightning

Haha, just nu sitter jag och kollar på Grease medan Andreas pluggar. Haha, riktigt rolig faktiskt, var år och dar sedan jag såg den sist. Riktigt snygga dansmoves måste jag säga.

Idag har det varit riktigt varmt, jag har varit hos hundarna hela dagen. Vissa stunder fick man verkligen hålla sig i skuggan. Men det är skönt, imorgon ska jag ligga vid poolen! Hoppas bara att detta väder håller i sig nu!

Jag vill åka till San Francisco, vill köpa en snygg jeansjacka och en trench. Men det får bli en annan helg!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Brittmari

Det är bra att du kollar Grease och tränar inför 50-talsfesten på lite snygga moves....

Kram

2009-03-13 @ 10:59:44
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0