Godmorgon onsdag

Godmorgon! Hur mår ni idag?
Jag gick upp imorse vid tjugo över 5 och gjorde våfflor åt Andreas!
Mycket gott, sen somnade jag om. vaknade för ca en halvtimme sen.

Solen skiner så idag ska jag sola lite, inte så mycket rygg dock, gjorde alldeles för ont sist!
Är fortfarande lite förkyld så ingen träning än. Känns som att det är bäst att satsa på att bli helt återställt innan fredag!

Så idag ska jag som sagt sola, sen i eftermiddag åka till gallerian och köpa boken New moon, en bikiniöverdel och kanske ett skärp om jag hittar! Sen när Andreas befinner sig i garaget ikväll så blir det städning och tvättning.

Resten av veckan ska det bli 71 fahrenheit och varmare, alltså 25 grader om jag inte tänker fel!
Hur ser vädret ut hemma hos er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0