Förbättring tack!

Alldeles för dåligt med kommentarer!
Då är det tråkigt att blogga, så det här blir mitt enda tråkiga inlägg för dagen.
Idag är det måndag, det regnar som bara den utanför. Tråkigt! Och ändå klipper dem gräset utanför? Ja, dem är knäppa här! Klipper gräset varannan dag tycker jag.
Vad ska jag göra idag då? Ingenting direkt, städa här hemma och gå och träna sen förmodligen, men det blir nog ikväll.
Vi ska åka till en galleria som har HM efter Andreas kommit hem, vill se om dem har min bikini som jag vill införskaffa mig! I helgen kanske vi åker till Lake Tahoe jag och Andreas, skulle vara mysigt. Hoppas, hoppas!



Hoppas ni mår bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Brittmar

Hej gumman! Svärmor är ju inte direkt någon datahacker... Visste inte att man kunde kommentera...

Men din blogg är så bra! Så roligt att läsa och se alla fina bilder. Kram

2009-03-03 @ 14:55:48
Postat av: Linda

Men du, då ska jag ge dig en kommentar! Jag har inte följt din blogg. Gör nog inte det med någon annan, hinner inte.

Men jag har förstått att du bor i USA osv. Men vad gör du? Jobbar, pluggar, hur länge ska du vara där? Är det som du tänkte dig, trivs ni?

Jag skulle också vilja åka till Usa, men allt känns så avlägset och svårt.

Ha det fint! Kram Linda

2009-03-03 @ 21:52:28
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0