Djup flod

Usch jag mår inte bra alls, så bilder + en resumé från Lake Tahoe kommer imorgon. efter middagen igår kände jag mig lite dålig, visade sig vara magsjuka. Så nu ligger jag i feber här hemma och har allmänt ont i hela kroppen.

Nyheterna är på tv:n. En bil har kört ner i floden som går genom sacramento. Floden är så djup att dem har svårt att hitta bilen när dem dyker efter människor. Hittills har dem hittat en men är osäkra på om det var fler i bilen.

Sen var det även en som åkt förbi ett hus, skjutit ett skott och träffat en tonåring, tur att inte sånt händer hemma!

Sen en bil som körde rakt in i ett stånd utanför ett köpcentrum där flickscouter stod och sålde kakor. Tjejerna ligge rpå sjukhus.

Herregud, livat var det här!

Nu ska jag sova, eller hoppas på att kunna få nån timmes sömn iaf!  klockan är 23:08, vi har fått sommartid så ligger bara 8 timmar efter nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen! Haha ett "steg" närmare! ;)

Men krya på dig gummnan! USch låter inge vidare alls med magsjuka!

2009-03-09 @ 11:02:32
Postat av: Caroline

stackars dig, har själv varit sjuk länge nu det är så jobbigt! Saknar dig vännen, krya på dig! puss

2009-03-09 @ 19:40:24
URL: http://carolinebohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag har verkligen haft en kanonhelg :) men jag saknade dig!! Stackars snuttan o bli sjuk :( uusch, hoppas att du mår bättre nu iaf! H¨ller utkik efter bilder ;)

2009-03-09 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0