Bok VS Film?

Nu har jag precis kollat klart på Twilight filmen, så underbart bra. Den släpptes på DVD idag!
Men nu när jag har läst nästan hela boken (300 sidor av 500) så saknar jag en del scener. Det är första boken jag har läst efter att ha sett filmen, så nu vet jag vad folk menar när filmen oftast är lite sämre.. Men deras intensitet mellan sig går väl inte att ledsna på? Nej jag ska se filmen igen imorgon. Men jag längtar verkligen tills den andra filmen släpps! Den som väntar på något gott...

Andreas diskar just nu och sen ska jag laga mat, permesan kyckling med jasminris blir det.

Igår var vi på grillfest, det var kanske 8 killar, jag och en till tjej. Blev en riktigt rolig kväll men med rätt tidig hemgång, omkring ett tror jag vi var hemma. Idag är Andreas lite småseg så det blir en lugn hemma kväll. Men det är väl mysigt det med? =)

Hoppas ni haft en bra helg. Tycker det känns lite som söndag idag. Vädret har varit tråkigt, regn!

Dessutom så har min kamera gått sönder :( så har inga bilder från igår!
Men det kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0