Vilket väder

Nu har jag flängt omkring hela stan.
har köpt lite småsaker till 50-tals festen som är om 2 veckor. Har även köpt en skjorta som Andreas ska ha imorgon, hoppas den passar. Sen har jag åkt hit och dit och fixat småsaker. Hälsade även på Val på djurhemmet en sista gång. Inget jag kommer sakna där inte, luktar döda djur och inte allt för kul att se alla instängda i små kennlar.

Nu ska jag ut i solen en timme, jäklar så varmt vi har det. I skuggan är det över 35grader.
Hur är det hemma? Antar att ni har regn, det är ju faktiskt midsommarhelgen!
(Tack Diana för uppdateringen, en sån vill jag ha varje dag)


jag börjar få lite panik, vill inte lämna kalifornien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0