tråkigt tråkigt tråkigt

Idag har jag varit till Forever21 både nere i stan och i Arden fair. Men inte fanns mina skor som jag vill ha inte! I Arden fanns dem i str 38, sista paret. Så jag tänkte att jag skulle beställa dem nu när jag kom hem, men nej då. Det är inte meningen att jag ska ha dem, för nu finns dem enbart i vita. Men efter att jag såg dem så är jag ändå lite osäker så.. kanske lika bra så. Såg lite stora och klumpiga ut och tyget var i jeans så =/



Hittade en bra skoaffär med rea idag. Såg tre par som jag ville köpa och alla kostade 15 dollar styck, hur billigt som helst. Men självklart inte i min storlek. Så jag gik och köpte mig en vaniljlatte istället. Nu ska jag dricka den, äta vattenmelon och kolla på en film; New in town. Hoppas den är bra iaf!

Tänkte visa bilder från igår. Men vet inte vart kameran är, tror Andreas har den.
Drive-in bion var i allafall en riktig hit! Mysigt att sitta i bilen och man slipper höra alla högljudda amerikaner i en liten biosalong. Själva filmen var inget för mig, men det kunde jag gissat innan. Andreas gillade den och det var huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0