Thunderstorm

Vilken tur vi har med vädret. Idag spöregnade, åskade och blixtrade det rejält ute!
Med tur menar jag vilken tur att det här vädret kommer nu och inte nästa vecka, när Malin kommer.
Då kommer det garanterat bli fint väder! Men lite sol kan jag väl få på fredag, snälla?



Vi har fixat en hel del idag. Vi var nere på gamla stan och kollade efter 50-tals kläder. Hittade en riktigt rolig affär med massor av häftiga prylar. Men inga kläder dock. Får beställa! Efter det åkte vi till Elk Grove och hämtade bildelar igen. Sen städade vi klart i garaget. Så nu är vi helt slut, Andreas är redan påväg att lägga sig..

Imorgon ska jag till djurhemmet för sista gången förmodligen!
Ha en bra Torsdag!

Kommentarer
Postat av: malin

Va blond du har blivit syster min. Själv har jag jättemörkt hår nu. snart ses vi!! pusspusspuss

2009-06-04 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0