Systerveckan - del 2

fredagen var vi rätt trötta efter att ha åkt så mycket bil från LA. Så vi tog cyklarna till stranden istället, solen ville inte riktigt komma fram så efter ca 1 timme åkte vi hem igen och vidare till gallerian.  Sen åt vi en god mat hemma och hyrde film.

Lördagen spenderades vid poolen för Malins del medan jag tog Andreas till sjukhuset. Han hade fått en metallflisa på fredagen som inte ville komma ut. Men efter att ha betalat $110 för en vanlig koll så visade sig inte finnas något kvar förutom skrapmärken. På lördagskvällen åkte vi hem till Chris.



Beer-pong












Sen kom polisen förbi, eftersom dem hade fått klagomål från grannarna..


Dem spelade lite beer-pong med oss och stod och snackade lite sen åkte dem.
Självklart bad dem oss även att stänga av musiken också.


Sen åkte vi vidare till en strippklubb. Men det var inget som var värt att se!


Nu ska jag ut och lägga mig vid poolen. Del 3 kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag ska, MASSA kaffeglass MUMS =)

Snart ses vi pussunge!

2009-06-16 @ 23:07:16
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0