Snart är hon här!

Om sex timmar landar min kära syster här i Sacramento. Herregud, va underbart det kommer bli.
Imorgon åker vi til LA. Där ska vi vara i tre dagar. Vi ska även hinna med San francisco. Kommer bli en fantastisk vecka.
Idag har jag tvättat och under tiden legat vid poolen. Nu har jag precis vikt all tvätt och börjat städa undan. har en del att fixa innan jag kan visa hene vårat hem. haha.

Idag blir det köttfärssås eftersom Andreas älskar det och jag som sagt åker imorgon!

Jag har världens bästa vänner hemma i Sverige. Saknar er sjukligt mycket men snart ses vi. 3 veckor är ingenting, kommer gå så fort! Det här har min fina vän Diana skrivit på sin blogg idag. Och på Sofias blogg kunde jag läsa detta:
"Något som kommer bli ännu mer tårdrypande är när du kära vän kommer hem!
Saknar dig enormt och insåg idag att ja, tårar kommer det att bli i mängder,
precis som när du åkte, fast denna gång av glädje!"

Tack tjejer, sånt värmer verkligen. Älskar er!

Uppdateringen på bloggen kommer bli dålig den närmsta dagarna. Under tiden får ni väl uppdatera er med dem gamla inläggen! Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja de va uppdatering på hög nivå igår :)

tackar, sjukligt skönt att ha det gjort! Alltså de är verkligen inte långt kvar, som en vanlig om du skulle åkt på en vanlig semester.. tre veckor! :)

gud va långt hår du har fått btw, aaasfint! :)

2009-06-09 @ 09:14:58
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0