Såhär har våran helg sett ut

Så, i fredags skulle vi ju gå ut. Meen, vi kände att "stå på parkeringen och dricka en halvtimme sen gå in" är inte vår stil. Så vi hade en mys kväll framför filmen slumdog millionaire istället. Riktigt bra!

Det gjorde absolut ingenting eftersom vi ändå skulle upp tidigt på lördagen för att åka till San francisco och kolla hur Alcatraz ser ut. Men efter att ha stått i biljettkön en halvtimme skriker dem "biljetterna slut för idag". WHAAAAT??? Jahaaa, bara åka hem, ledsna och besvikna. När ska vi nu hinna se det? Så OM vi nu hinner se det, vilket vi verkligen vill, så ska vi förboka på internet. Men här är i allafall några bilder från San Francisco, min favoritstad!!









Lördagskvällen åkte vi hem till Rex och badade jacuzzi ett gäng i några timmar. Eftersom Malin är här nästa helg så ringde vi upp några av killarna och samlades för lite trevligt "hang out".Som en "hejdå" grej, fast jag kommer även att se de flesta den 19:e på avslutningen. Så det var jag och grabbarna!



Söndagen spenderades i garaget för Andreas del, jag åkte och handlade lite och vid fem-tiden åkte vi till Jamie och David för en BBQ-kväll.


Det var Andreas, David, Jamie, Val och Jag.


Val. jag, Jamie. Åldern har ingen betydelse enligt mig!


Dem har fyra sköldpaddor i en del av trädgråden, faktiskt riktigt roliga att titta på!


Honey-bear (dem hittade honom kopplad vid ett stängsel vid vägen när han var 1 år, han är lite aggressiv och rädd) och Olive, en helt underbar hund. påminner mycket om mammas, Malin och min gamla hund Misty i personligheten. hon är även grön-aktig i pälsen.


Sen fick jag lite presenter, jag har fått många fina presenter i mina dar, men det här var nog den mest personliga present jag nånsin fått. Massor av små saker som visar hur mycket dem lyssnat till allt jag sagt och bara hur mycket dem bryr sig, är inte det vad en present ska symbolisera? Inte hur mycket den är värd! Jag grät länge efter vi kommit hem.. mest av glädje men även för att jag kommer sakna dem såklart..




Jamie och Val, även tårtorna jag hittade på Walmart, 2 hundar, passande, eller hur?


Sen spelade vi krocket och drack massor av margaritas.

En underbar helg. Så blandade känslor, kommer sakna det här livet men samtidigt vill vi hem!

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad fick du för småsaker? vad snällt av dem!

Tror jag kommit på vad jag ska göra nu :) Tack för tipsen! Puss!

2009-06-09 @ 19:20:41
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0