Så här ser Chevan ut just nu..

Jag kommer inte förklara nånting utan lägger bara ut bilder :)
Imorgon ska vi ner till LA och på tisdag lämnar vi den!
Andreas ligger däckad bredvid mig och jag tänkte krypa ner under täcket jag med!
Sista natten här i lägenheten, imorgon flyttar vi!











Eller sådär såg den ut igår rättare sagt, nu har vi packat in allt det här i den(plus mkt till):


Dags att sova så man orkar med allt imorgon.
Imorgon ska vi:
Hämta upp bildelar en timme bort.
Packa klart chevan.
Ut med allt ur lägenheten + lämna nycklarna.
Till Arden Fair och lämna tillbaka skjortan Andreas skulle ha på avslutningen(för liten)
Köra till LA
Sen känns det som jag glömt något, kan vara för att jag är så trött. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänkte väl nu i sommar :P

2009-06-22 @ 21:42:39
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0