Nu är det Juni

Herregud, den här månaden kommer vi hem!
Tiden går så fooort! Om en vecka är min syster hemma hos mig här i Sacramento.
VI borde sova nu för att orka köra till LA dagen efter, men förmodligen kommer det inte vara det lättaste!
Jag längtar!

Imorgon tänkte jag dra med Andreas på Drive-in bio. Hoppas bara att han har tid!
Tror att han har prov torsdag&fredag så det borde vara en bra dag för det.
Tyvärr börjar dem 20.40 så det blir sent för honom men, kan väl vara roligt det med nångång?
Om han inte läser bloggen imorgon så kommer det bli en överraskning, ska bara säga att vi ska på bio!
Roligt roligt, älskar överraskningar!



Kommentarer
Postat av: pappa

drive in bio, det har jag glömt. va´häftigt1



hoppas det var kul.har ni druckit "root beer"?

2009-06-07 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0