Idag är det våran dag!

I lördags hämtade jag upp Andreas vid 4 i skolan och "kidnappade" honom..
Han blev väldigt glad och var väldigt nyfiken. Den enda ledtråden han fick var "middagen är klockan halv 9 och vi har ganska bråttom", det här var vid fem-tiden.

Andreas sov en del av bilresan, vilket var bra eftersom han inte visste vart vi var när han vaknade.
Vid 8 kom vi fram till Monterey. Vårat hotell låg precis vid stranden och var väldigt fint!



Andreas ville duscha så medan han gjorde det dukade jag fram champagne och jordgubbar..



Men eftersom vi båda var hungriga och restaurangen stängde om en halvtimme så gick vi upp och åt för att ta jordgubbarna som efterrätt. Mysigt!



På söndagsmorgonen gick vi upp tidigt. Vi åt en god hotellfrukost i restaurangen med utsikt över havet och gick sedan och kollade runt på hotellet..



Efter det åkte vi och kollade i Monterey stad, riktigt mysigt. Sen åkte vi vidare till Santa Cruz..



Där gick vi omkring och strosade resten av dagen..







Vi kollade på sälar och sjölejon:





Andreas klappade en liten bebis..





Vi åkte linbana och åt äpplen (det är ju nyttigt, eller hur)







Sen tog vi bilen och började köra hemåt, längs kusten..









Pelikaner..




Idag är det våran dag! Ett helt underbart och fantastiskt år med dig.
Jag älskar dig Andreas, du tar fram känslor jag inte visste fanns och du gör mig så lycklig!
Jag är så stolt över att vara din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0