Graduation 19 Juni

Igår hade Andreas avslutning. Det var riktigt roligt att se hur en amerikansk avslutning ser ut och han är så duktig min älskling. Han höll ett tal av tre och fick två priser. "most outstanding student" i alla sina klasser. Jag var så stolt!

De andra två som höll tal var båda från Amerika, killen sa fel hela tiden och tittade aldrig upp och tjejen tappade bort sig.  Andreas däremot, han sa fel en gång och tittade upp titt som tätt. Talet var så fint och många som vi aldrig träffat stannade vid honom efteråt och berättade hur bra talet var och önskade honom lycka till.


Titta så fin han var!


Riktigt lycklig dag för Andreas. Jag önskar att ni kunda ha varit där men ni får ialla fall se en film när vi kommer hem!




Efter avslutningen så åkte vi och köpte mackor på Subway och badade i poolen. Det var en riktigt varm dag!


Jag vet inte vad mer jag ska skriva förutom att det var en väldigt lycklig dag här i Sacramento. Och jag är så stolt över att vara hans flickvän. Jag säger som hans lärare; Han kommer gå långt!

Kommentarer
Postat av: Brittmari

Va fin han är! Nu gråter morsan igen. Längtar så efter min duktiga pojke. Kramar /Mamsen

2009-06-21 @ 10:32:22
URL: http://www,amandanorstrom.blogg.se/
Postat av: pappa

GRATTIS!!!Andreas,det rår mig att du är så duktig



jag förstår att Mandy är så stolt o lycklig.

2009-06-21 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0