Glad midsommar

Haha, känns konstigt att säga. Det är verkligen en av dem bästa högtiderna hemma, så jag längtar hem, men bara lite!
Idag är jag uppe med tuppen, nu är klockan kvart över 7 på morgonen här och jag har redan varit och lagt in tvätten i maskinerna. För sista gången kan jag tillägga. Sen ska jag även försöka städa ur köksskåpen, så slipper vi det imorgon.

Idag är Andreas avslutning, 9 månaders slit har verkligen lönat sig. Om provet som han gör just nu går bra så kommer han gå ut med 100% i betyg i alla kurser, min prins!
Klockan halv 2 ska vi vara nere i stan för "genrep" inför avslutningen. Förutom att Andreas ska hålla avslutningstal så kommer han även får priset "most outstandning student". Han är så otroligt duktig och jag är så stolt över honom!

Senare idag ska vi till stranden, eftersom det är enda stället man står ut på i den här värmen. Vi har konstant minst 28 grader i lägenheten, så jag passar på just nu med att ha båda ytterdörren balkongdörren öppen, i hopp om ett korsdrag. Man ska passa på innan värmen kommer!

Nu ska jag äta frukost och sen ut i tvättstugan.
Imorgon ska vi upp tidigt för att slänga alla möbler, packa och städa.



Lite lika är vi kanske ändå? jag bjuder på dem här bilderna idag!


Hoppas ni haft en underbar midsommar. Med lite uppehåll för solen ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0