Exakt en vecka idag, om 7 dygn är vi hemma!

Igår var vi i garaget från två till halv tio och packade bilen. Mycket grejer är det kan jag lova!
Jag packade och städade här hemma några timmar sen efter lunch åkte vi båda dit.
Kameran ligger kvar där så bilder får ni se ikväll eller imorgon.
Andreas är i garaget igen just nu och svetsar fast två sista grejer. Om en timme är han förhoppningsvis här med Brads pickup så att vi kan åka och kasta våra möbler i containern vid skolan.
Efter det åker vi hit; Lake Tahoe!
Förhoppningsvis utan snö denna gång.


Kommentarer
Postat av: Erica

Usch, har ni så varmt i eran lägenhet?! Det lär ju inte vara en fröjd att sova i sån hetta??



Ja jag vet, jag är jättedålig på att lägga upp bilder på lägenheten :D Jag har tagit kort men har inte tyckt att det "ser bra" ut så har struntat i det. Men nu när jag ska köpa ny kamera så ska jag ge det ett nytt försök! :D

2009-06-21 @ 20:13:22
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0