En underbar halvtimme

Jag har huvudvärk och är jättetrött. Potatisen kokar på spisen och snart är Andreas hemma.
Idag ska vi äta fiskpinnar med mos, mumms! Sen ska vi nog ta en powernap för att orka kvällen.
Ikväll är det Barcode som gäller. En bar här i Sacramento som släpper in 18-åringar.
Här är deras dresscode:
No Baggy or Over-Sized Clothing
No Solid Color T-Shirts
No Hats
No Sports Attire (Sweats, Jerseys, Track Suits)
No Nike Dunks
No Lugz, Timbalands or Construction Style Boots
No Backpacks or Over-Sized Bags
No Chains, LED Buckles or Flashing Jewelry
No Sunglasses


*THURSDAYS - NO SNEAKERS/TENNIS SHOES - DRESS SHOES ONLY PLEASE

Ooookej, bra, det står inget om slitna shorts. Då ska jag ha mina nya som jag köpte idag!

Jag hade nyss en underbar halvtimme, pratade med Sofia och Johanna. Underbara donnor som jag saknar ENORMT mycket, men snart ses vi. Fredagen den 3:e kommer bli gryyym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0