Confessions of a shopaholic

Nu har jag tvättat färdigt och sett klart på filmen "confessions of a shopaholic".
Riktigt skit dålig om jag får säga det. Nog bland det värsta jag sett.
Jag lästa ut boken i förrigår. I N G E N T I N G stämmer ju överens. hon jobbar inte på samma ställa, Han jobbar inte på samma ställe, Smeath är inte likadan, hennes rumskamrat Suze gifter sig med sin kusin?!?
Varför göra en film efter en bok om man ändå inte gillar hur boken är?
Nej usch, nu ska jag vika tvätt istället.

Alltså, har ni läst boken, se I N T E filmen!
För er andra är den säkert jätte rolig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMNA HEM.....

jag förstår att det är svårt att lämna alla vänner ni träffat... men tänk på alla gamla vänner som väntar på er... kram min vän

2009-06-20 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0