Wyotech 12:25

Just nu sitter jag i Andreas skola och kollar på när han och hans "kollega" markerar en bil som ska lackas, tar längre tid än jag trodde sånt där! =)

Vi skulle ha varit här redan klockan 8 imorse egentligen och igår när vi kröp ner i sängen vid tio över nio så tänkte jag att det borde ju inte vara något problem, framförallt eftersom jag kände mig trött.
 Men nej nej, kanske somnade vid två, och då låg jag alltså och verkligen försökte somna i nästan 5 timmar, vad händer med mig?? Har aldrig haft sånna här sömnproblem förut, har kunnat sova hela dagen och ändå somnat  hur enkelt som helst på kvällen =/
Så när klockan ringde vid 7 frågade jag min fästman om jag verkligen var tvungen att vara med hela dagen, och underbar som han är så kunde han självklart hämta mig senare. Så, upp vid kvart över sju och åt frukost med Andreas, sen sov jag några timmar till, SKÖNT!

Filmen igår var faktiskt riktigt bra, slutade inte alls som jag trodde att den skulle och sånna slut gillar jag!

Vad gör ni denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Anna

det blev till att köra hela vägen in i kaklet igår :P håhåjaja, full som en kastrull :D men kul, det hade jag!

2009-02-01 @ 22:07:38
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/
Postat av: MOa

Hej sötnos! Roligt att du skaffat en blogg så man kan följa vad du gör där borta! Är grymt avundsjuk på dig, CA är ju helt underbart!!! Minns att vi åkt igenom Sacramento när vi bilade till San Fransico, men tyvärr var de på natten så vi såg inte så mkt!Vad har du tänkt att göra för roadtrip, du måste ju åka till Vegas en stad du kommer älska! Och det finns väl ingen bättre butik en forever 21, billigt o har allt!!! Tänk den lyckliga dag när den gör entre i Sverige:) då blir i alla fall jag lycklig! Här hemma är de kallt o gråt, har inte sett sol på månad nu!! Verkligen hemskt vill verkligen åka till solen nu! men jag får väl njuta av att läsa om den solen som lysser på dig framöver, hade bra o sköt om dig! Kramar Moa

2009-02-01 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0