Sömnlös?!?

Dem senaste nätterna har jag legat vaken flera timmar innan jag kunnat somna. Antar att det är nackdelen med att vara ledig varje dag och få sovmorgon. Kan verkligen inte somna, här borta är klockan nu 2 på natten!
Andreas sover sött här bredvid mig men jag kan inte sova!

En sak som jag tänker mycket på när jag ligger här sömnlös är hur mycket du betyder för mig. Du gör mig så lycklig och jag kan bli tårögd av bara tanken på att nångång förlora dig!


Nej, nu ska jag krypa ner hos min älskling igen och försöka somna..

Coco-Colbie Caillat

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiiiiv mer!!!!!! vill ju veta vad du gör och hur du har det :D hoppas du har de guld..pusskram babiii

2009-01-22 @ 13:15:03
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0